wtorek, 19 czerwca 2012

prolog

Demi miała jeden dzień wolnego. Postanowiła posiedzieć na twitter'ze i zrobić zabawe z fanami " True or falsehood...


W pewnym momencie padło pytanie " Czy Niall Horan jest seksowny ? " - Kto to jest ? - pomyślała i wyszukała jego nazwisko w google.
One Direction - Liam, Niall, Louis, Harry i Zayn. Niall.. Seksowny. - powiedziała sama do siebie.
Spojrzała na kolegi konto na twitter'ze i wcisnęła followed. Odpisała fance że to prawda..
Zauważyła że Niall pisał o niej dużo, dużo o niej mówił w wywiadach. Od tego momentu zaczęła słuchać ich muzyki.
Tak zaczęła się ta historia.




Oczywiście nie jest to prawdziwa historia jest to mój wytwór wyobraźni :)
Nie miałam / nie mam weny i prolog jest do kitu. Mam nadzieje  ze bedzie ktos czytac.
informowac? pisz !

4 komentarze:

  1. podoba mi się i to baardzooo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!
    Kocham Nemi Loran <3
    Kiedy będzie następna notka?

    OdpowiedzUsuń
  3. to będzie zajebiste *________________* jeśli masz tt to proszę follow mnie i powiadamiaj o kolejnych rozdziałach ;) mój tt : @magdaswiniarska

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Do mnie :D http://nemi-loran.blogspot.com/ znajdują sie tu także opowiadania o Nemi Loran!:D

    OdpowiedzUsuń